zondag 9 juni 2013

Thema Vaderdag

Grote papa,
kleine papa.
Dikke papa,
dunne papa.

Papa hier, papa daar,
mijn papa die staat altijd klaar!
Om te werken, om te spelen,
mijn papa wil ik met niemand delen!


En ze konden het goed hoor het versje! En papa's, wat vonden jullie er van?

We werkten verder aan ons Vaderdaggeschenkje, er kwamen heel wat papa's op bezoek, en we hadden een superleuke sportdag!

We hebben kleren mee van onze papa!

Waar zijn al mijn kleuters naartoe? Het zijn allemaal papa's geworden!

Ik teken mijn papa!

Kijken naar de foto en tekenen.

De papa van Owen kwam ballonnen draaien!

Oei, ze gaan toch niet ploffen hé?

Ik hou alvast mijn oren dicht!

Waaauw, een zwaard!


Ik help mijn papa. 

Wat zal hij toch allemaal maken?

Een bloem!

Hé kijk, hij past door de gaatjes!

Dankjewel papa Tom! 


Nog een papa! De papa van Nono kwam kleien!

Ik kijk ondertussen alles na in de klas met de papa spullen!

Even denken wat we zullen maken...

Het was superleuk met papa Kenny!

De papa van Lucas kwam een verhaaltje voorlezen.

En stil dat het was!

Dank je wel papa Kris!

We vierden de verjaardag van Elise!


Nog een papa! De papa van Amelie kwam een verhaaltje voorlezen, en we deden high 5!

Het was super leuk!

De papa van Mathijs had sterretjes mee om te schilderen.


Gelukkig helpt papa Hans mij een beetje.


De papa van Lowie kwam ook! We speelden balspelletjes...

en met de papa van Alexia speelden we zakdoekje leggen.


En ja, natuurlijk deed papa ook mee!


De bal in het doel proberen te mikken! 

Lachen!

De papa van Elise kwam een spelletje spelen!

We moesten 2 dezelfde zoeken.


Papa Xavier kwam pannenkoeken bakken...

Eerst het deeg maken!

Trotse Xavier en zijn papa!

Wij zitten al klaar om ze op te eten :-).

MMMMmmmmm


Wel papa's, het was echt leuk dat jullie er deze week bij waren! Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
En een fijne Vaderdag hé!


Niet vergeten --> dinsdag is het schoolreis!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten